wtorek, 19 lutego 2013

Czego Syśka szuka?

Kolejny suchy post. Nie lubię ich, ale co poradzę brak zdjęć. W dodatku okazało się, że mam uczulenie na ibuprom zatoki i moje ręce teraz to koszmar. Nie ma mowy o lepieniu. W ostatnim czasie tyle się działo, że nawet mi to w głowie nie było. Moja mała Kruszynka w niedziele skończyła rok. Niestety zdjęć też nie mam żeby się z Wami podzielić. Wszystkie są u mojej mamy na aparacie. A mama już we Wrocławiu. Mamo - wiem że czytasz ( nie masz wyjścia bo podsyłam Ci linka do notki :D ) - WYŚLIJ ZDJĘĘĘĘCIA !

Na fanpage'u wspomniałam o tym, że szukam i piszę. Co takiego? Wszystko kryje się pod hasłem współpraca, którą próbuje nawiązać z pewną firmą. Póki co całość jest na etapie mojego maila do nich. Czekam na odpowiedz, mam nadzieję pozytywną. Gdy tylko dowiem się jakiś szczegółów na pewno się o tym dowiecie.
Powiem jeszcze, że nie jest to współpraca z firmą Orbit. Stała się ona już tak popularna wśród blogerek, że niestety ale musieli mi odmówić. Nic nie szkodzi, zdarza się. Muszę nawet przyznać, że zmotywowało mnie to bardziej do intensywniejszych poszukiwań. Myślałam, myślałam aż wymyśliłam idealną firmę dla mnie : ) Ale o tym być może już wkrótce. Miłego dnia kochani.

Pozdrawiam, Syśka.

5 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego dla córci ;-), no i trzymam mocno kciuki, żebyś otrzymała pozytywną odpowiedź i współpraca z firmą się udała !
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie na mały konkursik ;-)
    http://w-wyjatkowych-okolicznosciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. czytam pierwsze zdanie twojego postu, o suchych postach, dzwoni do mnie mama "ty masz mokry czy suchy kaszel?!" właśnie, stoo lat dla dziewczynki :3 ręce niech wracają do zdrowia! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje ręce dziękują! ;d widze, że i Ciebie choróbsko dopadło. paskudna sprawa, ja tez chora ;s

      Usuń
  3. I jak tam z tymi zdjęciami ? :3

    OdpowiedzUsuń