wtorek, 16 kwietnia 2013

Trampy, ćwiczenia i durne ósemki!

Przepraszam za brak postów. Ostatnio byłam dość mocno niedysponowana - mój pech przyciągnął do mnie cztery wyżynające się ósemki. Ałł. Jedna z nich się póki co przebiła, a reszta chwilowo cisza. 
Dalej nie lepie. Nie wiem co się dzieje. Brak chęci, weny czy czasu? Sama już nie wiem. To fakt mam ostatnio pustą głowę i brak mi twórczego myślenia. Jak sobie z tym radzić? Jakieś sprawdzone sposoby miłe Panie? ; )


Z braku zdjęć modeliniaków wrzucam fotkę z moimi ukochanymi trampami. Uwielbiam wszelkiego rodzaju. Mam wiosenno-zimowe i jesienno-zimowe. Chodzę więc niemal cały rok w trampach. No bo jak się w nich nie kochać skoro są takie wygodne? 



I krótkie pytanie: zna ktoś Ewę Chodakowską? Ćwiczycie z nią? Ja zaczęłam, jestem po 3 dniach ćwiczeń i jestem bardzo zadowolona. Efekty jeszcze nie są widoczne dla oka, ale w duchu czuję się rewelacyjnie!


Pozdrawiam, Syśka.


4 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog - Strawberry Dream Handmade. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też chyba wyżynają się ósemki ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. wytrwałości w ćwiczeniach ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. od dawna ćwiczę z Chodakowską, polecam :>
    co do pytania to tak, drukuję grafiki sama na zwykłym papierze :>

    OdpowiedzUsuń