czwartek, 17 stycznia 2013

Plemniczki

W ciągu ostatniej doby obejrzałam całe mnóstwo pięknych blogów. Czytając wasze posty i oglądając zdjęcia jestem pełna artystycznych myśli. Rączki same mi się rwą do zrobienia czegoś, ale niestety moja mała Kruszynka ciągle chce żeby spędzać z Nią czas. Trzymanie ją za rączki i latanie za nią pół dnia w tą i z powrotem na prawdę wykańcza. Mimo to małymi kroczkami wykorzystując każdą możliwą chwilę będę zbierała modeliniaki na blaszkę. Do końca weekendu mam nadzieję, że nazbiera się tego na tyle by w przyszłym tygodniu pokazać wam coś świeżutkiego. Mogę zapowiedzieć, że pojawi się pizza z której jestem całkiem dumna. A na razie zostawiam Was z trochę humorystyczną pracą - ze świecącymi w ciemności plemniczkami ;p



Miłego dnia kochani, Syśka.

5 komentarzy:

  1. Kreatywnie, chociaż ja bym takich nie założyła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. haaha, odważnie :D czekamy na posty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem ci, że nikt nie może ci zarzucić, że od kogoś skopiowałaś! :D humorystycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dla ciebie nie miłą wiadomośc;
    "Anonimowy21 stycznia 2013 00:05

    a plemniczki widzialas >??? co za idjiotka to zrobila
    http://bizusyski.blogspot.com/2013/01/plemniczki.html"


    Tutaj:http://hippotetyczna.blogspot.com/2013/01/wosp-i-modeliniarki.html :(

    OdpowiedzUsuń