środa, 23 stycznia 2013

Na dziś zaplanowałam notkę modelinową. Plany jednak się zmieniły zaraz po tym jak dostałam link od Karoliny ( którą serdecznie pozdrawiam i dziękuję za informację ) do komentarza pod jedną z notek na innym blogu. Grzecznie odpowiedziałam, oczywiście jako ja, nie anonim, bo do tego stopnia zniżyć bym się nie mogła. Na chwilę obecną wygląda to tak:


 ale myślę, że to się zmieni. Tego typu ludzie lubią wdawać się w zbędną dyskusję. Jak sądzę nie obejdzie się bez wyzwisk i prób poniżania. Podejrzewam, że ów anonim zajrzy do mnie na bloga i przeczyta tę notkę tak więc skieruje jeszcze parę słów, które właśnie przyszły mi na myśl.

Proponuję pierw stworzyć coś samemu, a potem krytykować. Wbrew pozorom tworzenie czegokolwiek nie jest proste. Poczynając od pomysłu, poprzez realizację i efekt końcowy. 


Pozdrawiam, Syśka.

2 komentarze:

  1. dobrze odpisałaś ^^ Ja też jestem zwolenniczką wprowadzania nowatorskich pomysłów, których NIKT nie ma :D A portfel szyłam w calości sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nie dajesz się zdołować takimi komentarzami. Tak jak piszesz, łatwo krytykować, trudniej coś stworzyć. Powodzenia w dalszych kreatywnych eksperymentach :-)

    OdpowiedzUsuń