czwartek, 6 grudnia 2012

Zakładki do książki

Nie jestem w stanie określić dokładnie jak często teraz będą pojawiać się posty. W tej chwili jestem na pozyczonym netbooku. Niestety zła wiadomość - pękła mi matryca w laptopie. Żebym ja tylko wiedziała jak to się stało. W każdym razie się nie poddaje i staram tu zaglądać. Największy problem będzie ze zdjęciami, ale może coś uda się zrobić. Niestety nie mam czasu na lepienie, próbuje jakoś po ludzku ogarnąć jak zapakować wszystkie graty i jak zrobić aby przeprowadzka należała do tych przyjemnych, a nie uciążliwych.
Trzy zakładki na drewnianych, kolorowych patyczkach z elementem modelinowym.












Ciocia otrzymała ode mnie zieloną do przetestowania i póki co zdaje egzamin w 100%. :)

2 komentarze:

  1. świetny pomysł! ^.^ patyczki od lodów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają te zakładki ;)
    i Świetnie by się nadawały jako mały prezent :)
    A polewę robiłam z lakieru do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń