sobota, 1 grudnia 2012

Babeczki + miśki żelki

Wierzyć mi się nie chce, że dopiero pierwsza godzina, a ja mam już za sobą tyle zrobione, tzn. posprzątane. W planach było dziś lepienie, ale nie wiem jak to wyjdzie. Wypadałoby czasem odpocząć od tego. Szczególnie, że dziś dość ładna pogoda. Mroźno, ale słonko ładnie świeci.

Bezpośredniego linka do mojego sklepu internetowego chyba jeszcze nie podawałam, czas to nadrobić. Znajdziecie mnie na srebrnej agrafce, bardzo przejrzysty portal, na którym można produkty wybierać według kategorii, przeznaczenia czy też koloru.
Zapraszam:  http://srebrnaagrafka.pl/sklep/bizusyski


Babeczki na sztyftach, które od wczoraj są na agrafce.


I miśki żelki, które mają tu swoją premierę. Brakuje tylko niebieskich osobników. Gapa ze mnie, zapomniałam o nich jak robiłam zdjęcia. 




Pozdrawiam, Syśka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz