sobota, 14 lipca 2012

900 odwiedzin za nami

900 odwiedzin na blogu stukneło. Cieszę się z tego bardzo, nie odkryłam jeszcze gdzie są osoby, które obserwują na stałe bloga, ale wkońcu to rozgryzę ; ) jeszcze stóweczka i czeka Was niespodzianka !

Byłam dzisiaj na filmie pt. Magic Mike. Bardzo polecam, szczególnie babskiej stronie, bo jest na co popatrzeć. Miłe zaskoczenie bo zobaczyłam tam aktora ( Adama Rodrigeza) , który gra mojego ulubionego śledczego w CSI Kryminalne Zagadki Miami Delko. Panie, do kin ! : )

2 komentarze:

  1. ładnie tu masz, ale powinnaś napisać w poprzednim poście, ze to pomysł Tynki :) nie mam pojęcia jak zdobyłam tylu 'fanów' xd początki są najtrudniejsze gdy rozgłaszałam swój blog na innych, robiłam candy, angażuję się w różnorakie współprace, działaj, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jest pomysłem Tynki? te rosiczki z mario? nie zgapiłam ich od Tynki, wiele osób je zrobiło, znalazłam to gdzieś na pinger'ze. Szanuje Tynke i jest jakby moim guru w modelinowych sprawach dlatego na pewno gdyby to było od niej to raz ze bym spytala czy moge zgapic dwa ze napisalabym ze ona mnie zainspirowala.

      Usuń